Bethlehem - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Rob van der Toorn - WaarBenJij.nu Bethlehem - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Rob van der Toorn - WaarBenJij.nu

Bethlehem

Door: Rob van der Toorn

Blijf op de hoogte en volg Rob

21 Juni 2016 | Israel, Jeruzalem

Een goed deel van de dag waren we in Bethlehem. Door de checkpoint gekomen liepen we een lange tijd langs de metershoge muur die Betlehem van Jeruzalem scheidt. We liepen door het 'vluchtelingenkamp', bezochten het Bethlehem Bible College, hoorden daar een lezing, waarna een aantal van ons de Nativity Church (geboortekerk) bezochten en daarna wat rondstruinden in winkeltjes en over de markten.

Na nog een lezing in Musalaha, een organisatie die zich inzet voor verzoening tussen Joden en Palestijnen.

Na een evaluatie vanavond ging een aantal van de groep nog even Jeruzalem in om wat te drinken (zie foto).

Een kort blogje deze keer. De officiële blog van vandaag volgt als het goed is morgen...

Rob van der Toorn