Vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Rob van der Toorn - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Rob van der Toorn - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Rob

16 Juni 2016 | Nederland, Schiphol

Ingecheckt wachten in de gate op Schiphol. De groep is compleet. Een enkeling haakt pas maandag aan.

We hebben er zin in. Mooi weer bij vertrek in Nederland. Maar sinds google op de een of andere manier mijn mailtje doorlichtte waaraan mijn e-ticket was gehecht, meldt mijn smartphone al een paar dagen dat het maar liefst 25 graden is in Tel Aviv. Daar doen we het natuurlijk niet voor, maar leuk meegenomen is het wel. Dat wordt ons vast gegund...

Ik zal proberen vandaag of morgen het programma als geheel op het blog te plaatsen. Ik heb nu nog maar weinig tijd, omdat we ons zo ongeveer moeten spoeden naar het vliegtuig. Nou ja, spoeden...

Na nog laatste groet van en aan loved ones thuis via Whatsapp en daar gaan we. Tot later!

Shalom, Rob


  • 16 Juni 2016 - 13:47

    Jan Groenleer:

    Dag Rob,

    Leuk om het zo te kunnen volgen. Je bent blijkbaar door de controle gekomen. Valt me mee;-) Maar... Tel Aviv kent ook een incheckbalie, dusss....
    Goede reis en tot schrijfs.

    Jan

  • 16 Juni 2016 - 18:56

    Herman:

    Dag Rob,

    Ben benieuwd naar jouw verdere verslaglegging. Mooi om jullie zo te kunnen volgen. Een heel goede tijd gewenst!

    Mhg
    Herman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob

Deelnemer aan een 8-daagse ontmoeting tussen Joden en christenen. Theoloog, predikant

Actief sinds 14 Juni 2016
Verslag gelezen: 865
Totaal aantal bezoekers 18391

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: